sábado, 14 de junio de 2008

Dios crea nueva canción

"Vull saber-ho tot de tu" es la nueva canción de mi dios Guille Milkyway. Es la cabecera del programa 25 anys de TV3 por su aniversario. Si aún no la has escuchado, aquí la tienes.

LETRA:

"Vull saber-ho tot de tu”

Necessito trobar, tots els misteris que t'han fet gran 
Mirar-te sense parlar, atent a aquesta explosió de celebritat 
Tu ets la meva llum, tu em distreus quan estic concentrat 
Però sé... 

Sé que alguns et troben ingènua i més aviat tirant a trivial 
Fan veure no vals la pena, que ets alienant, que ets superadictiva 
D'altres que ets entabanadora, i la més eficaç ruboritzant 
Però jo sé que d'amagat, tu a tots ells els fas volaaaaar 

Vull saber-ho tot de tu, ser part de la teva vida, vull 
Memoritzar els teus records, investigar el què vas viure 
Vull tenir-ho tot de tu, els plors i també el somriures, vull 
Tafanejar les veritats, i rastrejar les mentides 

Vull conèixer cada segon, cada detall, cada micra 
Donar-te la vida 
Com em fas oblidar que de vegades no tinc espai 
I com et trobo a faltar cada matí quan passades les 8 me'n vaig 
Només penso en tu, només en la teva adictiva obvietat

 

TRADUCCIÓN CASTELLANO

Necesito encontrar, todos los misterios que te han hecho grande 
Mirarte sin hablar, atento a esta explosión de celebridad 
Tú eres mi luz, tú me distraes cuando estoy concentrado 

Sé que algunos te encuentran ingenua e incluso tirando a trivial 
Hacen ver que no vales la pena, que eres alienante, que eres superadictiva 
Otros que eres embaucadora, y la más eficaz ruborizante 
Pero sé, que por lo pronto, a todos tú les haces volaaaaaar 

Quiero saberlo todo de ti, ser parte de tu vida, quiero 
Memorizar tus recuerdos, investigar lo que has vivido 
Quiero tenerlo todo de ti, los lloros y también las sonrisas, quiero 
Esconder las verdades, y rastrear las mentiras 

Quiero conocer cada segundo, cada detalle, cada micra 
Darte la vida 
Como me haces olvidar que a veces no tengo espacio 
Y como te echo de menos cada mañana cuando a pasadas las 8 me voy 
Solo pienso en ti, solo en tu obviedad adictiva

No hay comentarios: